Thursday, March 1, 2007

Petua Kecantikan Semulajadi Wanita : When Nature Comes To The Rescue

Wanita dan kecantikan adalah dua sahabat karib yang pasti sukar untuk dipisahkan. Wanita pasti mendambakan kecantikan, dan apabila bercakap mengenai kecantikan, pasti ia sedikit sebanyak berkaitan dengan diri wanita.

Namun begitu tidak begitu ramai wanita yang menyedari betapa pentingnya penjagaan kecantikan itu menggunakan kaedah semulajadi. Kaedah mandi bunga, kaedah "solekan" tanpa alat solek dan macam-macam lagi kaedah serta petua dahulunya digunakan oleh nenek moyang kita untuk melambat dan mengekalkan kejelitaan mereka. Namun, berapa ramai antara kita yang yakin dengan kaedah ini? Dan kenapa wujudnya perasaan "kurang yakin" tersebut?

Maka inilah tujuan saya mewujudkan blog ini. Supaya nanti wanita Malaysia ini khususnya wanita Melayu dapat mengekalkan kejelitaan mereka dengan hanya menggunakan kaedah semulajadi, kerana saya percaya "natural" itu akan mendatangkan kesan jangka panjang yang pasti untuk wanita.

Semoga setiap paparan isu dan petua di blog ini akan menjadi panduan buat semua wanita.

Sekian dulu buat masa ini. Bertemu lagi di gelanggang "petua" yang akan datang.

1 comment:

اسوئ نوراذوا said...
This comment has been removed by the author.

Parut Jerawat Jenis Hitam (PIH)

Siapa ada parut jerawat jenis hitam (PIH), kalau korang tak baca posting ini..korang akan menyesal dengan beribu-ribu lemon  penyesalan...ta...